Simplify and make profit
Simplify and make profit
Palvelun sisältö:
• Aloitusworkshop
• Asiakkaiden osallistuttamissuunnittelu
• Asiakkaiden osallistuttaminen (rajattu otanta)
• Tuloksien luokittelu
• Tuloksien analysointi
• Kattava raportti kehitysehdotuksineen
• Loppuworkshop
5000 € + alv 24 %
Palvelun sisältö:
• Aloitusworkshop
• Asiakkaiden osallistuttamissuunnittelu
• Asiakkaiden osallistuttaminen (rajattu otanta)
• Tuloksien luokittelu sekä analysointi
• Raportointiworkshop
• Palvelusisällön tai tuotteen ominaisuuksien muotoilu tutkimuksen ja yrityksen tahtotilan perusteella
• Tuotteistus (yrityksen palautteiden mukaiset muutokset)
• Valmiin myyntimateriaalin suunnittelu (yrityksen palautteiden mukaiset muutokset)
• Myyntipilotti (rajoitettu otanta)
• Loppuworkshop
Palvelun kuvaus:
• Ohjattu workshop (4 h) asiakkaan tiloissa
• Ohjaajan tekemä yhteenveto
• Ohjaaja tuo ulkopuolisen näkemyksen
2 000 € + alv 24 %
Asiakastutkimus alkaa workshopilla toimeksiantajan kanssa, jossa hankimme ymmärryksen yrityksen liiketoiminnasta ja sen tahtotilasta. Tämän aloitusworkshopin perusteella suunnittelemme itse tutkimuksen sisällön ja toteutustavan.
Asiakastutkimus ei ole perinteinen asiakastutkimus, vaan me käytämme palvelumuotoilun metodeja ja keskustelemme asiakkaiden kanssa saadaksemme kattavan asiakasymmärryksen. Tämän jälkeen kokoamme ja luokittelemme, sekä analysoimme syntyneen tiedon. Toimitamme tiedon yritykselle yhdessä valmiiden kehitysehdotusten kanssa päätöksenteon tueksi.
Näin saamme tarjottua toimeksiantajalle kattavan asiakasymmärryksen, joka auttaa ymmärtämään palveluiden olemassa olevia ja potentiaalisia käyttäjiä. Tämä ymmärrys mahdollistaa parempien ja kannattavampien palveluiden muotoilun eli kehittämisen.
Kaupallistamisprojekti alkaa asiakastutkimuksella, jonka tuloksena syntyneeseen tietoon pohjautuen muotoilemme yhteistyössä toimeksiantajan kanssa uutta palvelua.
Kun toimeksiantaja hyväksyy asiakkailta saadun tiedon perusteella tehdyn esityksemme, tuotteistamme sen. Tuotteistuksen pohjalta suunnittelemme myyntimateriaalit ja niitä käyttäen teemme pilotin kohderyhmään.
Lopputuloksena syntyy valmis ja pilotoitu palvelu, jolle on kysyntää sekä valmiit materiaalit ja myyntiprosessi, joilla saadaan parempia myyntituloksia pienemmällä vaivalla.
Kaupallistaminen – Lopputuloksena menestyksekäs tuote tai palvelu!
Tuotteen kaupallistaminen
Palvelun kaupallistaminen
Innovaation kaupallistaminen
Keksinnön kaupallistaminen